Rudboda dagen!

tjenare!
Idag har varit en riktig rolig dag!! skolan var normal dock! Men efter skolan var jag och Bonnie tillsammans vi gick till Rudboda skola, för det var Rudbodadagen. Det var jätte mysigt!
VI träffade Elins lillasyster Irma, Hon är super söt!! Vi satt lite barnvackt och hon var så gullig!!!
Vi köpte lite fika och vi kollade in femornas europa arbeten sånna som jag hade i feman! det var roligt att se sitt eget, jag hade Irland!
När vi kom hem från Ruboda så åt vi sushi rullar, Super gott!! Samtidigt kollade vi lite på Friends och så.
Snygga Bonnie!!
Ja, Imorgon sak jag vara med Bonnie, igen och Lucas! Roligt!!
Nu vet hag inte vad jag ska skriva så läger ut en bild på mig och mimmi!
puzz puzz elizzons

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Världens snyggaste, det är jag det!

2012-05-24 @ 07:05:48
URL: http://bastabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0