I AM BACK!!! (vilken film är det?) ;)

Japp... så är det, Jag tog en väääälldigt lång blogg paus men nu är jag tilbaka igen!! Det har inte hänt något speciellt utan att jag har köpt ett spel som heter minecraft som är jätte roligt! jag och min kompis olivia brukar köra det tillsamans (ourtwolives.devote.se) . Jag har instagram och vill gärna ha flera followers så ni som inte visste att jag hade det så heter jag 99elbel. Jag orkar kanppast berätta allt som hänt under den tid jag inte har skrivit så jag berättar lite om vad som hänt under den lediga tid vi har nu!
I Torsdags så var jag hos olivia och vi hade jätte roligt körde minecraft och såg på hungerspelen för mig var det tredjegången! nörd tänker ni säkert!  Men vadå jag älskar hungerspelen!
I fredags så sov mimmi över hos mig, Vi hade kul med spel, chips och läsk!
I Lördags så sov jag hos Olivia och det var super kul!!
I dag så var jag med Bonnie och Mimmi och vi badade :O :O :O det var as kallt!!
Imorgon ska jag på grönan med kattis, jag vågar åka allt utan frittfall och tillt! jag vågar till och med gå spökhuset!!! det är faktiskt jätte läskigt!! en del  av mig dog faktiskt där inne!
Här kommer lite bilder::
Här är en bild som jag tog för jätte länge sen på min älskling!
Här blir jag fixad till att bli fotas på källängsgården!
Här är super snygga kattis!!!
Här är en Bild på mig.
Det här är  för folk som inte förstår  en ekorre som hänger upp och ner och äter från en fågelmats grejsimojs.
Här är min älskling igen!!
En till bild på mig,
Här är en bild på mig som ni kanske ser som jag blev ganska nöjd med!
Jag och sockersötta Mimmi.
Min fina älskling grattis grattis!! Igår fyllde hon år!
23 grader i skuggan!!!!
Ja igen!
Ja det var det!
Jag ska skaffa en blogg med min bästis kattis det kommer kännas konstigt att min blogg inte längre kommer hete Elizzons. Men jag kommer inte ta bort bloggen jag kommer ha den ifall något händer med den andra. :) VI kanske inte behöver göra en ny hon kanske bara kan hoppa in i den här! JA!! JAG SKA FRÅGA HENNE IMORGON! Vi måste då byta header med jag vill ända göra det till nya snyggare foton!
Puzz puzz Elizzons

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Äntligen!

2012-05-20 @ 22:26:06
URL: http://bastabea.blogg.se/
Postat av: Kattis

Visst sötis

Föresten! För alla som vill veta så heter jag kattenkrupko på Instagram. Vill ha mer followers!!!!! 

2012-05-20 @ 22:29:38
Postat av: Abbe Tha Man

Fasen vad kul att du har skaffat Minecraft! Har aldrig sett eller hört en tjej köra det! Och om du skaffar en program som heter Hamachi kan du köra på min Minecraft server jag har gjort!

2012-05-20 @ 23:08:03
Postat av: Anonym

Äntligen! Som jag har väntat! Puss från mamma

2012-05-21 @ 09:45:39
Postat av: Anonym

Yes! She is back!😜😄

2012-05-21 @ 10:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0