Gröna lund!

Hejsan svejsan! Ja, det har tagit ett tag men nu ska jag berätta om hur det gick på grönan!
Jag och min kompis kattis som snart också kommer vara ägare till denna blogg var på grönan då igår.
Kattis åkte många olika nya karuseller tex Jet line, Uppskutet/katapulten och extrime!  Men jag har dock redan åkt alla utan fritt fall och tilt. Vi gick också spökhuset det var super läskigt och vi vågade först inte gå in så vi tvingade Bonnies Pappa (Bonnie träffade vi och vi åkte lite tillsammans) och det var usch!!!!
Men Idag så var det teater och vi fick våra manus!!!!! WOW!!! Neh inte så jätte speciellt.
Imorgon ska jag vara med Bonnie och Mimmi! KUL!!
Ska lägga mig och läsa och sen sova!
Vi är såååå snygga!
Puzz puzz elizzons

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är snyggare utan duckfejs. Du är modig som vågar åka så mycket på Grönan.



C

2012-05-22 @ 22:17:03
Postat av: R

Grönan. Kul. Vissa grejer där är läskiga

2012-05-22 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0