Ella!!

Tjenare!
Igår var det ett jätte rolig födelsedagsfest hos Ella!!  Vi hade jätte kul och gjore massa olika saker! Vi åt, såg på film, dansade och lekte jag har aldrig! Jag glömde att ta någon bild men stunt i.
Idag ska jag kanske vara med Bonnie igen. Men hon kanske måste på stan med sin mamma. Stakars Bonnie blir tvingad till stan. Annars så åker jag också till stan med mamma. Men om vi gör något så åker vi imorgon som vi hade bestämt.
Jag kan inte gå på Teaterlägret för Min mamma har bestämt att just då ska vi på en j*vla semester.
Taskigt!! Men Jag kommer med ett större inlägg senare idag för nu måste jag göra mig i ordning.
Puzz puzz elizzons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0