Body shop!

Hej allihopa!
Idag har jag varit på stan med mamma! yey! gud va kul!! neh... det var faktiskt ganska mysigt att spändera en dag med min mamma. vi köpte En tröja, flipflopisar, smink och ett par shorts som vi kommer lämna till back för jag vill köpa ett par andra. Vi gick till två olika body shop för jag vill ha tester, har börjat samla på det! tack olivia! så nu har jag fyra olika body shop lukter! hihii, Man får asså två på en affär...
I helgen kommer jag vara jätte upptagen! Med dansupvisningar till teater genreps.
Igår var jag med Bonnie vi gjorde inget jätte specifikt kollade lite på vampire diaries och köpte godis, solade samtidigt som vi lyssnade på en teater radio eller något, den hete skämerskans dotter, Jätte läskig! Man köper typ teater radios på skiva och lyssnar och så. nästan som en tal bok. fast en film med bara ljud.  Vid sju gick jag hem, vi fick gester som vi grillade med ovh vi tittade på eurovison. Och efter att jag hört alla låtar visste jag att loreen skulle vinna, har bevis! Grattis loreen!
Alla mina lukter, Någon bloma, citron, pink grapfuit och apelsin!
Gulli gulli!! hihihi
Ska dörsha och söva nu, peace!!!
Puzz puzz elizzons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0