Klarar inte blogg paus!

Hej jag klarar faktiskt inte en blogg paus men det är så här jobbigt att jag får inte igång min dator :( men jag ska prova en sak sen!
Ja det är lov nu och det är jätte härligt!!!!!
Igår spelade jag in en film som heter laga mat med Sosso hehe lite konstigt men kul! Jag bakade drömmar som blev jätte goda! Idag ska Mimmi komma hit och vi ska göra något!
Jag har tittat på Friends alla dagar utan idag! Och jag tittade bara lite igår på morgonen. Det är jätte bra!!!!!!!
Friends är verkligen min favorit serie!!!!
Jag är beroende av det :) men jag kan inte se det ni bara för att min dator har typ slut i batteri och konstigt nog funkar inte min sladd ;( men ni måste alla se Friends det är 100% bästa serien!!
här är en fin bild på drömarna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0