SKOLAVSLUTNING!!!

HEJ! Som alla vet är det snart skolavslutning! Jag är super spänd och längtar super mycket!
Idag såg vi en fotbollsmatch. Det var lärarna mot eleverna. Lärarna kämpade hårt men  det var inte tillräckligt så  eleverna van! Sen så fick man åka hem och äta lunch. Bonnie, mimmi och elin åt lunch hemma hos bonnie. Jag vile inte fråga ( för det är typ alltid jag som frågar ingen bjuder med mig, typ aldrig) fast jag ville vara med. Jag hade ingen mat hemma (det sa jag till dem så det skulle bjuda med mig) men de sa bara att det kommer lösa sig. Men det gjorde det inte jag fick vara hungrig till middag. InTe KuL!
Men jag såg på the o.c som är en jätte bra serie, en av mina favoriter faktiskt. sen åt jag massa mat och efter det spelade jag minecraft med olivia ( oliviasdel.blogg.se ) Ja, det var allt. Kommer med en shema om vad som händer i veckan/helgen sen!
Vampyr jag! Skärry!
puzz puzz elizzons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0