tEaTer

Hallå. Idag har jag haft kul, utan när jag hade lite ont i huvudet och kanske lite när det var prov. Som ni då kanske förstår har jag haft prov... Jobbigt Karl XII.
Men det är så här jätte jobbigt att min jumpapåse är helt borta och alla min saker som jag har där. :((((( så om någon har sett en blå cap påse var det min. Säg gärna till om ni sett den!!!!!! :(((
Men innan teater så brukar jag och Bonnie åka till consum och äta lite Melis! Här kommer lite bilder från då:::
En liten fin alla hjärtansdags bakelse!
Här brukar vi sitta.
Och såklart satt vår kompis redan där! :D
puzz elizzons

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Centrum katten in my <3

2012-02-15 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0