Sista Inlägg innan blogg paus

Tjenare, Jag tänkte ta en blogg paus. Men jag kommer säkert tillbacka efter ett tag.
Jag är fortfarannde sjuk och har sett på friends hela dagen, såg klart en hel säsong.
Men i Onsdags så hade vi friluftsdag och jag hade super tråkigt för att jag valde dans och yoga med några tjejer men det slutade med att jag var där själv med typ hundra femmor och sex fyror. Så jag var den ända 6:an det var inte roligt alls.
Men efter skolan hade jag och Mimmi ganska kul men jag hade ont i huvudet så det irriterade mig. Men vi spelade in en sak och vi bakade eller det var liksom filmen.
Här kommer en bild på vad vi gjorde::
Puzz elizzons.  Syns om ett tag :*

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Mums!

2012-03-04 @ 14:44:11
URL: http://bastabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0